Ir al contenido principal

Que hem après de Joan Miró?

Hola famílies! El projecte de Joan Miró ha arribat a la seva fi. Aquí us deixo la transcripció de la conversa del final de projecte on els nins i nines que van voler participar, van comentar en gran grup que havien après de l'artista Joan Miró. 





Mestra: Nins i nines, el projecte de Joan Miró ha acabat. Ara qui vulgui pot aixecar la mà i explicar quines coses ha après d'en Joan Miró i que coses li han agradat més del projecte.
 
Mestra: algú sap on va néixer Joan Miró?

Nins i nines: A Barcelona!!!

Mestra: Molt bé! Qui sap quins colors usava normalment per a pintar els seus quadres?

Leo: Groc

Eva: "Azul"

Aitana: "Amarillo"

Martí: Verd

Ona: Vermell

Julien: I negre!!

Mestra: Genial! També vam aprendre algun dels seus quadres. Algú es recorda d'algun títol?

Joan: "Mujer delante del sol"

Ona: També "gallina"

Mestra: "casi, casi..." el quadre que crec que vols dir es "El gallo".

Nins i nines: Si!!! És aquest!

Mestra: També vam aprendre el nom d'un quadre que tenia nom d'un color... 

Tomeu: "El azul"

Mestra: Molt bé Tomeu! El azul... II. També hem après amb quines formes solia dibuixar. Qui sap qualquna?

Alicia:"Circulos"

Elia: "Cuadrados"

Cristina: Rectangles

Marc: Triangles

Mestra: Super!! I un altre dia vam fer aquest quadre que tenim penjat a la classe. (Els nins miren la paret). Qui sap com es deia aquest quadre?

Nins i nines: pensen...

Mestra: Un auto...

Martí i Marc: Retrat!!

Mestra: Molt bé nins! I que vol dir un autoretrat?

Eva: "Que te dibujas a ti mismo"

Mestra: Super!! Auto, vol dir a un mateix i retrat, és el dibuix

Marc: Un altre dia varem fer un puzzle!

Mestra: SI! I com el vàreu fer?

Joan: El vàrem pintar

Leo: "Y luego lo recortamos para pegarlo"

Mestra: Genial! I també vàrem fer una coseta que tenim penjada a la porta de la classe... Celina, te'n recordes com es diu?

Celia: Un mural de Joan Miró

Mestra: Exacte! I finalment... la cançó de Joan Miró que tant us agrada...

Nins i nines: Si!!

Mestra: La cantam?

Tots: Joan Miró, Joan Miró pinta un mundo de color. Joan Miró, Joan Miró pinta un mundo de ilusión.... 

Mestra: Hem après moltes coses! Us ha agradat el projecte?

NIns i nines: Siiiiii!!

Mestra: Ara haureu de pensar sobre quin altre tema voleu aprendre més coses i començarem un projecte nou!!

Aquí us deixo la cançó per si els vostres fills i filles la volen tornar a escoltar 😉 





























Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Què dibuixava en Kandinsky?

  A lguns dels quadres d'en Kandinsky eren de temàtica geomètrica, per això vàrem practicar amb objectes de la classe per entendre el que feia en Kandinsky. Feia línies, punts i cercles entre altres figures. P rimer vàrem practicar línies rectes horitzontals, verticals i inclinades:     D esprés les línies corbes:     I després de practicar amb els objectes de la classe, varen fer la seva pròpia composició:

Feim un mapa del tresor

  H ola famílies! En aquesta sessió hem fet un mapa del tresor!!😊  Primer hem ensumat el cafè per saber quin olor fa i després m'han ajudat a fer la mescla de l'aigua i el cafè per a aconseguir l'efecte de paper antic.  A continuació, hem estès la mescla sobre un paper blanc amb l'ajuda d'un pinzell 👏 Abans que s'assequés el paper, vam trencar les voreres per a donar l'efecte de paper antic i una vegada sec varem repassar amb un retolador negre el mapa pirata 👌 E spero que us hagi agradat la manualitat, la veritat que als nins i nines els va encantar fer-la!!! 😘😘😘

Qui és en Kandinsky?

    E n Wassily Kandinsky és un pintor rus a qui li importava més els colors que els objectes que pintava. Li agradava molt escoltar música quan pintava. Li agradava molt la música d'en Wagner. V a néixer a Rússia. E ls colors era el més important. U n dels seus quadres més conegut és aquest: " Estudio de color con cuadros"   N osaltres a classe hem fet la nostra pròpia composició per poder adornar el penjador :         E l resultat ha estat aquest: